Conceptcreatie en restyling onboarding materialen
Conceptontwikkeling, online- en offline design, HTML programmeren, drukwerkbegeleiding, mailing
Ontwikkel een verrassend grafisch- en vormconcept voor de materialen die worden ingezet in het Nespresso onboarding traject.
We zijn gestart met de restyling van 3 postcards die in het onboarding traject naar klanten worden verstuurd. Deze restyling bestaat uit nieuwe vormconcepten en een grafisch concept. Dit grafisch concept werd uiteindelijk de basis voor alle onboarding materialen.
Na de kaarten zijn we de welkomstmap gaan restylen. Deze ontvangt men na aanschaf van een machine en bestaat uit een map, koffiekortingsvoucher, kaart met daarop alle koffies en recyclezak.
Ook hebben we een voucher mogen restylen die in het onboarding traject naar klanten wordt gestuurd bij hun bestelling. Als laatst hebben we daarnaast ook een aantal e-mails gerestyled die vanuit dit traject naar klanten worden verstuurd.
– Welkomstmap met 1 koffiekortingsvoucher en 1 koffiekaart
– 3 kaarten + enveloppen
– 1 gratis accessoire voucher
– eDM’s
Nespresso is als merk uit het portfolio van Nestlé en wereldwijd bekend als een van de eerste aanbieders van kwalitatief hoogwaardige geportioneerde koffie.
De naam is afgeleid van de naam van het bedrijf en espresso. Nestlé Nespresso SA had in 2015 een omzet van meer dan 20,2 miljard Euro. Het bedrijf is gevestigd in Lausanne en heeft meer dan 2500 medewerkers in 40 landen. De verkoop richt zich zowel op de consumenten- als de zakelijke markt.